Szczegóły wybranej pozycji
Autor:
Kłosowski Andrzej ,
Tytuł: Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej /zakamycze/
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN / ISSN: 83-8107-517-6
Rok wydania: 2017
Wydanie nr: 01
Ilosć stron: 362
Stany prawne:
cena netto: 122.86 zł cena brutto: 129.00 zł
cena promocyjna: 118.68 zł
Uwagi:
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
"Wartością dodaną książki jest jej praktyczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu, ale przedstawia praktyczne aspekty zastosowania marketingu w obszarze niezwykle trudnym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...). W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, lecz powołano również liczne przykłady zastosowania przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie. Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na ‹‹obcość›› omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego rodzaju wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być praktyczne przykłady zastosowań środków marketingowych.
Dr hab. Cezary Banasiński