Notice: Undefined index: V_btn in /home/paragraf/public_html/ksi/conf/init.php on line 27

Notice: Use of undefined constant koszyk - assumed 'koszyk' in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 611

Notice: Use of undefined constant koszyk - assumed 'koszyk' in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 612

Notice: Use of undefined constant koszyk - assumed 'koszyk' in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 614

Notice: Undefined variable: kosz in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 910

Notice: Undefined variable: obser in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 915

Notice: Undefined variable: subs in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 922

Notice: Undefined variable: subs in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 923

Notice: Undefined variable: search in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 938

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 188

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 189

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 189

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 190

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 190

Notice: Undefined variable: i in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 191

Notice: Undefined variable: lp in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 201

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: lp in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 173

Notice: Undefined variable: A in /home/paragraf/public_html/ksi/f/sql.php on line 26

Notice: Undefined variable: lang in /home/paragraf/public_html/ksi/index.php on line 998

Notice: Undefined index: login in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: login in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getPomoc in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getRegulamin in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getSitemap in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getFirma in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKontakt in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKategorie in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getSearch in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKsiazkizKategorii in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKsiazkizNowosci in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKsiazkizPromocji in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKsiazkiAutora in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: login in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: skany in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getHistoria in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: koszyk in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getKasa in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29

Notice: Undefined index: getWyslano in /home/paragraf/public_html/ksi/f/visual.php on line 29
Paragraf
O firmie:
GRUPA PARAGRAF jest rodzinną spółką, powstałą w 1992 roku. Obecnie w jej skład wchodzi Księgarnia Paragraf, Centrum Nawigacji Satelitarnych, oraz sklep z wyrobami wiklinowymi Wikliniarnia.pl.

zobacz więcej »

Wydawcy/top 10

1
Wolters Kluwer Polska
(1359)
2
Wydawnictwo C. H. Beck
(965)
3
Oddk Ośrodek Doradztwa I Doskonalenia
(831)
4
Top-design
(432)
5
Michalczyk I Prokop S. C.
(329)
6
Difin Spółka Akcyjna
(242)
7
Tetis
(119)
8
1 Nieoznaczony Wydawca Lub Producent
(116)
9
Wydawnictwo Prawnicze Lexis - Nexis
(92)
10

(75)

Kategorie/top 10

1
Zarządzanie
(2763)
2
Prawo podatkowe
(1779)
3
Psychologia
(1534)
4
Prawo cywilne
(1371)
5
Prawo pracy
(1348)
6
Prawo
(1284)
7
Prawo karne
(1223)
8
Prawo gospodarcze
(1198)
9
Rachunkowość
(1138)
10
Prawo europejskie
(1127)
Wyszukaj:
w tytulach w autorach w wydawnictwach
Szczegóły wybranej pozycji
Autor: Applegate Jill , Thomas Ann ,
Tytuł: Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów sprzedaż obsługa kl
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN / ISSN: 83-264-7970-0
Rok wydania: 2015
Wydanie nr: 03
Ilosć stron: 212
Stany prawne:
cena netto: 56.19 zł   cena brutto: 59.00 zł
cena promocyjna: 54.28 zł
Uwagi:

Twoja najlepsza broń w walce o rynek

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • oczarować klientów jakością obsługi,
  • kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
  • postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
  • zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
  • radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
"Lektura obowiązkowa dla sprzedawców pracujących ze współczesnymi, wymagającymi klientami",
Retail News Magazine

"Napisana z humorem, wciągająca lektura przedstawia cały zakres działań taktycznych, które są niezbędne każdemu, kto świadczy usługi klientom".
Entrepreneur Magazine

Performance Research Associates - od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCcopers, Microsoft, Harley-Davidscn, Glaxo-SmithKline, Motorola.
dodaj produkt do koszyka
W tej chwili Twój koszyk jest pusty.
Pomoc
Bestsellery
Podatki 2018 /beck/
cena: 91.08 pln
Newsletter
Nowości, promocje, ciekawostki... Chcesz otrzymywać nasz bezpłatny newsletter? Wystarczy Twój e-mail.