Autor:
Gray Dave ,
Brown Sunni ,
Macanufo James ,
Tytuł: Gamestorming gry biznesowe dla innowatorów /oe/
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN / ISSN: 83-264-9264-8
Rok wydania: 2015
Wydanie nr: 03
Ilosć stron: 329
Stany prawne:
cena netto: 94.29 zł cena brutto: 99.00 zł
cena promocyjna: 91.08 zł
Uwagi:
Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe.
Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników,
- poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
- pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
- skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
- zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.
Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują się w twojej szafce w biurze!
Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind
Gamestorming odmieni sposób, w jaki zbierasz pomysły i jednoczysz zespół. Przejście od burzy mózgów do praktycznych ćwiczeń przyniesie efekty, o jakich nawet nie śniłeś.
Nancy Duarte, dyrektor zarządzająca Duarte Design,
autorka Slide:ology i Resonate
Tytuł oryginału: Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers