Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację.Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi:
dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,
opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,
zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów,
tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
Adresaci:
Książka dostarcza praktycznych wskazówek osobom zarządzającym firmami, które starają się efektywnie połączyć swoją wiedzę i doświadczenie, aby lepiej projektować i rozwijać przełomowe produkty. Może być przydatna zarówno doświadczonym praktykom, jak i nowicjuszom w dziedzinie innowacji przełomowej.